Alla inlägg under januari 2010

Av lottense - 1 januari 2010 13:30

Jaha ja då va det ett nytt år då, till och med ett nytt decenier..

Det ska bli spännande å se hur detta året kommer att bli då, själv ska jag göra allt ja kan för att det ska bli bättre än förra året.. Jag ska fan börja tänka mer på mig själv nu än på alla andra, man får iaf ingen uppskattning för att man e sjysst..

Nyårs löften har jag lagt ner det är så meningslöst å säga i år ska jag sluta röka i år ska jag bandta i år ska jag dittan å dattan, fan folk ta er i kragen istället å håll käft om era planer och överraska istället då kanske det blir nåt gjort av de ni lovat i alla dessa år.. Jag vet iaf vad jag ska göra men som sagt det tänker jag hålla käften om så den som e uppmärksam kommer väl märka något tillslut...


De va ju ett tag sen jag blogga nu med måste jag ju faktiskt erkänna, det har säkert hänt massor sen sist men jag kommer inte ihåg allt, i Måndags kom iaf Andreas hit & lämnade John, så drack vi lite kaffe å prata en hel del innan Andreas åkte hem, det var riktigt trevligt att Andreas kom å lämnade honom så fick man chans å snacka lite med honom oxå.. John va jätteglad här på kvällen å satt å skratta å prata, han e så duktig lillkillen, han sitter redan och snart kryper han, han står på alla fyra å gungar han ser så rolig ut när han blir frusterad övet att leksaken ligger lite för långt bort hehe.. Men i Tisdags var han inte på sitt bästa humör, men vi har våra teorier om varför, han var lite förkyld så de va väl svårt att sova för att de va svårt å andas å för mycket näsdroppar vill man ju inte ge honom heller å någon feber hade han inte men han fick en alvedon på eftermiddagen för jag och charlotte pratade ihop oss om att det kan göra ont i munnen på honom för han har ju faktiskt fått en tand redan, eller som James sa han saknade nog storasyster för när dom kom och hämtade honom på onsdagen så blev han så himla glad när han fick se My å hon e så go mot honom..

Tyvärr har de varit jävligt kallt här dom två dagarna så jag ville inte att han skulle sova ute som han annars får göra här på förmiddagarna, men när de e 12 minus ute så va ja inte så sugen på de, men ja tog en promenad i tisdags iaf till kvantum men glömde ta mig extra byxor så jag frös kan ja lugnt säga, kände inte mina ben efter en stund.. på onsdagen blev de oxå en promenad men inte fullt lika lång...


Nä nu ska jag ta och göra lite nytta här..

God fortsättning till alla som förtjänar de. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards