Alla inlägg under mars 2010

Av lottense - 30 mars 2010 18:34

FIA HAR FÅTT SITT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Grattis syster till detta!!!!!!

Av lottense - 17 mars 2010 16:03

Bara för att du är så fruktansvärt avundsjuk på alla andra så behöver man inte snacka skit å sen dessutom tro att alla är som du och verkligen snackar skit om allt och alla, du borde nog tänka till både en och två ggr...


Vi fixa om hörnsoffan till en trea förut idag, hörnsoffan tog sån plats i de andra sovrummet så nu e de en trea där så jag skall möblera så jag får plats med spjälsängen på smidig plats med..



Jag kom och tänka på en sak igår kväll.. Du har både visat och sagt rakt ut till mig att du är rädd för honom och att du inte tänker tolerera vad som helst men nu har du låst dig hos denna hemska människa och kommer låsa dig ännu mera nu.. Hur tänker du?? Det märks att allt inte står rätt till i planeten hos dig längre, du har förändrats och det är inte lite det heller...


Nä nu blir de lite mat sen möblering..

Av lottense - 15 mars 2010 23:48

Vihaan sinua enemmän kuin mitään, vitun luuseri, toivon todella, että todella tunnet vitun yksinäinen! En ymmärrä nauraa sinulle    

Av lottense - 9 mars 2010 19:58

Och jag är fortf den som skrattar åt dig speciellt nu efter mitt möte med myndigheter idag!!





Nu har jag i två dagar i rad fått höra hur mycket en person önskar livet ur mig, det idag det tar jag som ett hot för jag är inte säker på att mina bromsar på bilen funkar nästa gång ja sätter mig i den, så vad gör man när man känner sig hotat?? Just det ja du visste de ja..



Annars har jag varit i stan med en vän å klippt mig, passa på å ta en kaffe i stan med sen in på hm å prova ett par jeans men de va så jäkla smala ben på dom så ja sket i dom, sen sprang vi runt som två galningar å leta skor å jävlar vilka snygga skor vi hitta men så fanns dom inte i min storlek, största va liksom 37 hallå sluta sälj skor som enbart e till pyggmeer, jag har liksom 39-40 men nejdå de fanns inte, hitta ett par andra skit snygga skor men dom va inte såå fina att dom va värda 1500:-, sen tog vi oss upp mot vasastan å gick in på partaj å leta present men hitta ingen..

Sen tog vi oss våran promenad hem igen i de sköna vädret fast på vägen hem va de lite väl kallt..


I morgon kommer goa lilleman hit på morgonen å ska vara med mig en stund medans hans mor åker till tandläkaren, han e så go när han pratar, satt å prata med honom igår å han härma orden, tänk de inte ens 9 månader å härmar ord så himla härlig, han fastna visserligen för att säga kaka till precis allt men sån tur e vet han inte ens vad en kaka är, och det borde han ju inte ens veta i den åldern.. Förstår inte hur folk kan sitta å proppa i sina ungar massa skit, till och med mc donalds mat i ett års ålder nä fy fan..


Nä nu ska jag äta sen skall jag kolla på film med en vän..

Av lottense - 8 mars 2010 21:38

Ja vad säger man??Finns inte mycke åsäga,jag skrattar fortf..


Ja denna dagen gickju fort iaf trots att jag är sliten efter en väldigt trevlig söndag med VÄNNER och roliga aktiviteter..


Var i väg å simma i morse igen sen gjorde jag lite ärenden bland annat den där anmälan som ja skulle gjort för ett tag sen men nu är den iaf gjord så nu är det bara att vänta å se vad som händer.. Har varit iväg hos lite mera VÄNNER under dagen eftersom att jag har såna att umgås med..



Nä om man skulle ta å TA HAN OM MINA JÄVLA HUNDAR en sväng nu med så...




Av lottense - 7 mars 2010 23:14

Jag säger bara en sak din falska jävel, DU har satt dig i skiten själv!!! Kom Fan inte & skyll över på andra, DU har enbart dig själv att skylla!! JAg blir så trött på ditt patetiska jävla snack, du ljuger fan så du snart drunknar i dina egna jävla lögner.. Du sätter dig mer och mer i skiter å du ska veta en sak ju mer DU sjunker ner i skiten desto mer SKRATTAR JAG!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards