Alla inlägg under november 2009

Av lottense - 30 november 2009 20:35

Ja då va de ny vecka igen då..

Den nya veckan började med att vi var och besiktigade saaben idag & den gick igenom utan problem, inte ens någon bra att veta fick vi på den så de kändes skönt.. Sen var det iväg å hämta våran nya soffa, men där fick vi lite problem, det blev väldigt svårmöblerat med den, men det får vi lösa i morgon när vi har mera tid till de.. Annars så håller jag på att koka kola nu, får se om de blir någon lycka med det nu, min mor å jag kom ju iaf på att det var fel gryta jag kokat i innan så nu får jag hoppas att de går bättre med denna då.. nä tillbaka till kolan nu för snart är det grannfejden..

Av lottense - 29 november 2009 17:54

Och snart är det jul!!!!!


Då är helgen snart slut med, igår var vi i Göteborg hela dagen, först på kalas å fira fias 19 års dag, det var riktigt trevligt, amelia har ju så mycket lustiga grejer för sig så mycket skratt blev det, carro har nog träningsvärk i magen idag:) Amelia å James bowlade igår å de va så kul å se henne när hon lånade james gubbe ( den va bättre å straika me).. På fredag kommer fia å gizmo hit å nästa helg kommer hon igen å då har hon amelia med sig så james å amelia kommer nog bowla hela helgen..

Av lottense - 27 november 2009 11:56

Grattis kära syster på födelsedagen och att du klarade halkkörningen, nu är det inte mycket kvar tills du har ditt körkort.

Av lottense - 26 november 2009 21:27

Ja då är det torsdag kväll igen då ja, idag var vi borta på rusta en sväng med abbe sen var vi å käka lite innan det var dax för gubbarna att åka å jobba..

Resten av dagen kvällen har jag spenderat på att julpynta lite,avslutade med en dammsugning så nu e den klar med.. Givetvis har jag blivit förkyld IGEN så tack för den... Håller även tummarna för att det går bra för Fia på halkkörningen i morgon :) och även ett grattis till henne på 19 årsdagen, och den skall firas på lördag.. nä nu skall jag slappa vid tvn lite å seo m de något bra på tv.. Natti med tut Flört

Av lottense - 25 november 2009 14:58

Hej bloggen!!!


Idag är vädret inte det bästa som vanligt.. Men träningen är avklarad för dagen iaf å det känns skönt, men det känns att jag har varit sjuk så länge så styrketräningen var jobbig men jag e snart inne i det igen..

Idag ska jag åka å köpa mammas julklapp så e den färdig sen måste jag åka å handla lite oxå så jag kan baka mer bröd :) bakade frallor igår kväll å dom blev rikigt bra faktiskt så idag blir det mer av den varan :) blir ju billigare å baka själv än att gå å köpa..

Av lottense - 24 november 2009 19:06

Här var det inte igår jag skrev, fy på mig :P.. Det har ju hänt massor här sen sist, vi e klara med renoveringen :) det blir riktigt bra faktiskt :-)

Å förra helgen så hade vi lilleman här hela helgen, de blir ju roligare å ha honom nu när han har vuxit till sig lite å börjar bli lite mer med här i livet:)

Förra veckan köpte jag julklapparna till alla mina syskonbarn så nu är det är klart, ska bli mysigt till jul med syskonbarnen.. Det är egentligen bara några få julklappar kvar å köpa, mammas ska jag köpa nu i veckan, vet redan vad hon ska få, sen måste jag komma på nåt till svärföräldrarna oxå, å det blir en svårt nöt att knäcka faktiskt, sen e de ju pappa å krister kvar oxå sen e de klart.. Undra vad vi ska köpa för julklapp till oss själva i år...

Nä nu ska jag överväga om jag ska baka kanelbullar eller inte ikväll...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards