Alla inlägg den 27 januari 2010

Av lottense - 27 januari 2010 18:52

Ja undra vad man ska ta och skriva här då, verkar ju som man får sätta lösen på sin blogg igen....


Nu väntar jag på att klockan ska gå så jag kan åka å träna med tanta brevid, de skulle ju blivit redan vid två men jag hade så förbannat ont i huvudet då så de får bli kvällsträning idag igen, blev ju de igår med pga min huvudvärk men hoppas de e lite mindre folk idag än igår för de va så äcklig luft i lokalen med allt folk igår..


på fredag bär det av ner till götet, först tar vi vägen ner till Falköping och hämtar upp Andreas ( Fias pojkvän) sen bär det av ner mot floby å herrljunga för att dra vägen om bitterna å lämna av Charlotte och Andreas dator sen blir det göteborg med allt vad det innebär, ser verkligen fram emot detta, de ska bli kul å se vad som händer under den dagen,  tänker inte nämna vad som är planerat då jag anser att vissa inte har med den saken att göra.. På eftermiddan blir det middag hos mamma, ska bli trevligt, det e ju ändå fia med pojkvän å jag med sambo å så mamma med gubben då hehe parmidda :)

Så måste jag ju helt klart visa mamma alla funktioner på cykeln hon ska låna av mig oxå..


Nä nu ska jag göra lite nytta här innan det är träningsdax... Å Jag har faktiskt redan gått ner 3 KILO.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards