Alla inlägg den 15 januari 2010

Av lottense - 15 januari 2010 15:44

Ja då var veckans sista träningspass avklarat då.. De känns i hela kroppen nu alltså men fan va gott det är när det är gjort, nästa vecka drar jag igång på allvar, denna veckan hade jag en vilodag i tisdags men nästa vecka blir det fem dagars träning. Jag hade ju en tid med Viktor igår om hur vi ska utveckla min träning, å jag trodde fan att jag skulle dö alltså, jag började med något som heter Actic Cardio express å för er som inte vet är det intevallträning, han fick mig att gå med på ct (crosstrainer) och dom e jag inte kompis med men detta ska bannemej gå det har jag gett mig fan på, lyckades jag bränna 291,3 kalorier på 30 minuter så jävlar ska detta gå.. Gäller bara att komma in i det, så nästa vecka blir det styrketräning tre ggr och kondition två ggr så fixar jag crosstrainer två ggr i veckan så ska jag sen utöka konditions delen å köra kondition tre ggr i veckan å styrketräningen två ggr i veckan för inget av dom är nyttigt att göra två dagar i rad för musklerna måste få vila.. Ja så vad händer i helgen då, om en stund skall vi åka å handla, tänkte göra kyckling sallad sen med stark dressing å fylla tortillabröd med salladen, vi hade planer på tackos men blev sugen på kyckling istället.. I morgon kommer eventuellt Fia och Andreas hit en sväng, jag har lovat Andreas å sjunga snälla snälla för honom hahahahahaha de blir nog inget med det haha.. Sen på söndag så blir det nog bara lugnt här, får väl spela bingolotto för vi vann ju en ny lott sist så vi får la spela denna söndan med, det är fan inget kul å spela bingolotto men vem vet de kanske blir en ny bil denna gånen, har ju varit bra nära innan.. Nä nu ska jag snart dra med mig gubben till affären..



Vi hörs igen närmare jul :)


Det får bli en bild på kompisarna oxå från i helgen   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards