Alla inlägg den 13 januari 2010

Av lottense - 13 januari 2010 19:12

Ja, jag får väl blogga då då:)

Då va ju frågan vad jag ska skriva dårå, har äntligen kommit igår med träningen igen & i morgon skall jag träna med Viktor kl 14, ska bli spännande å se vad vi kommer fram till å hur vi lägger upp min träning, har iaf en del saker jag vill att han visar mig och n del frågor så det är tur att man bokar ny tid med tränarn med jämna mellanrum så man kan utvecklas i träningen..

Å förra veckan var Fia & Gizmo här, dom åkte i söndags tillsammans med James föräldrar..

Tja nu står de still här, vet inte vad jag ska skriva.. Men om det är någon som e intresserad så kokar jag ägg haha..

Nä men allvarligt jag kan iofs skriva om hur mycket som helst men jag vet inte om jag vill ta de just nu på bloggen, känner inte att jag har lust att sjunka till en sån låg nivå som vissa andra gör & sen tror att allt är som vanligt?!?! Vad rör sig i huvudet på dig egentligen? Det kan man ju bara spekulera i men som sagt det e skönt att man kan välja vem man vill umgås med..


Så lilla mamma nu har du fått ett nytt inlägg hehe, det är ju inte så himla långt kvar till påsk nu nej, ska bli gött med ägg hahahahaha...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards