Alla inlägg den 20 januari 2010

Av lottense - 20 januari 2010 15:35

Fan vad tiden springer iväg, sitter här med en kopp kaffe nu och varvar ner efter träningen, skall strax hoppa in i en dusch, men sitter å klurar lite över ett mail jag fått och funderar på hur jag ska svara på det..

Igår flydde jag stan i några timmar & åkte ut till landet en sväng, å Mysan va för skön när hon skulle säga mitt namn igår gud va vi skratta, hon e för go den tjejen, lotten blev alltså lotto :) :) å för en liten stund sen i telefon skulle hon berätta för mig att hon slagit i huvudet å den konversationen blev så här  Mysan säger aj aj aj då frågade jag henne om hon slagit i huvudet i bordet å mysan svarar aaa då sa ja att hon skulle säga aja till borde för bordet får ju inte slå henne i huvudet då svarar hon bara aj aj aj hehe...

Ja så va fan ska man skriva mera då.. Jo Fia och Andreas va här i lördags och vi hade riktigt trevligt, en riktigt snäll kille hon fått tag på nu jag tror mamma kommer tycka bra om honom oxå..

Nä om man skulle  slänga in sig i duschen nu då så man får gjort lite mat sen med vad det nu ska bli för nåt idag..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards