Alla inlägg den 4 december 2009

Av lottense - 4 december 2009 13:06

Ja det är de minsta man kan säga, här går man å köper hem saker man vet att hon tycker om så som middag å pålägg med mera, sen får man höra i sista stund att människan inte ska dyka upp som hon sagt när hon själv dessutom frågat om hon fick komma.. Nä då kommer man med två ursäkter i ett sms sen blir det helt plötsligt hundra ursäkter.. Eftersom att det inte är första gången detta händer så tänker jag nu aldrig mera räkna med att hon kommer som hon säger att hon ska göra, ska aldrig mer åka å handla enbart för hennes skull för att hon ska få den mat hin brukar vilja ha.. nä nu är de slut på att slänga ut pengar i onödan, slängde trots allt ut 300:- igår helt i onödan.. hedanefter äts de vad som finns här jag tänker inte fjanta runt å vara snäll när man bara får lögner tillbaka.. men jag ska nog börja göra som alla andra å skita i alla, ska oxå börja skicka sms dagen innan jag ska någonstans å säga att vi inte kommer så får dom se hur fan de känns när man förbereder en massa å sen bara får skit..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards