Alla inlägg den 1 december 2009

Av lottense - 1 december 2009 22:47

Ja då var det den första december nu då, så nu  har nedräkningen till jul börjat..

Ikväll är det verkligen svinkallt här 5,5minus står termometern på nu så förhoppningsvis så är vintern här nu lite sen men bättre sent än aldrig.. Snart är det dax att gå ut med hundarna i kylan oxå, men hellre ut med dom i massa minus grader än att det piss regnar å bamse han älskar ju verkligen kylan, förut vid sex tiden ville han inte gå in han la sig å rulla på gräsmattan, hoppas de kommer lite snö här oxå så man får se honom riktigt glad, för när snön kommer kan man inte tro att han är 9 år gammal.. Oj vad länge jag har haft honoja tycker inte de va längesen han va en liten skit som sprang å jaga kossor och joggare hehe..

Nä nu skall jag väl sätta mig i soffan igen bara vara, den nya soffan e förbannat skön å sitta i, tänk om man baa kunde bli av med hostan oxå.. I dag när jag vaknade så trodde jag faktiskt att jag hade fått bacon febern men jag misstänker att det är nåt annat som gjorde att jag mådde så himla dåligt för det gick över efter typ 2½ timme, får se hur jag mår i morgon då.. Nä tillbaka till soffan innan det är dax för kvälls kissen här..


Natti med tut alla ni som förtjänar de :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards