Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av lottense - 14 oktober 2010 15:50

Lasagnen är i ugnen och tvättmaskinen är igång, så det ska vara va :P Har bytt sängkläder idag och passade då på att göra en sängsanering som det så fint heter, tänkt vad mycket äckligt som finns i din madrass, vi hade en jej här som kom och gjorde sanering av våran säng å när hon visade oss vad som fanns där så hade man bara lust att spy, då bestämde jag mig för att sängen skall saneras med jämna mellanrum.. Skall nog ta och göra matt tvätt i helgen med så jag lär mig hur den funkar.. Har ju lovat mamma att jag skall sanera hennes säng och fixa ordning hennes vardagsrumsmatta..Skall även sanera Systers säng, kan nog behövas med tanke på att hon har hund som sover där med..


Nä nu skall jag fortsätta med mitt här, skall ta ett zumba pass sedan och sen är det engelska plugg som gäller ikväll..

Av lottense - 14 oktober 2010 11:55

Det funkade ju med det skyddet jag försökte med..

Glömde ju skriva om våran nya familjemedlem Mini som flyttade in hos oss i Augusti.. Slänger in en bild på henne sen..


Idag tänkte jag köra lite Zumba faktiskt.. mår ju bättre igen så skall försöka ge mig på det, annars blir det till att laga mat, tänkte ha lasagne idag det e ju så gott.. Kanske skall ta och byta lakan och tvätta idag med så slipper jag göra de under helgen.. Sen måste jag sätta mig å plugga engelskan med, har ju läxa varje vecka.. I förrgår gjorde jag ett matteprov oc fick reda på igår att jag blev godkänd, de känns skönt, tyvärr känns det inte lika troligt att jag blir godkänd på engelska provet vi har om två veckor, men ger jag mig fan på det och verkligen pluggar så kanske det kan gå... Nä nu kommer bilden på Mini.


Å förresten Mini och Bamze e bästa kompisar.

      


Av lottense - 14 oktober 2010 11:52

 Skall nu testa att lägga upp en bild men går den att kopiera så åker den bort igen.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards